Sol·licitar localizador i connectar-se a l'expedient

Quan s'’inscriu telemàticament una empresa, el programa associa el seu expedient al certificat digital de la persona física que ja introduït les dades en el sistema, que passa a ser ‘el representant davant el REA’. Per això quan s'’utilitza un certificat digital distint (perquè l’empresa vol canviar de representant davant el REA) o quan s’utilitza un certificat digital per primera vegada (perquè la presentació es va fer en paper i l'’expedient el pujaren a la xarxa telemàtica dels funcionaris del registre= cal establir la connexió entre eixe nou certificat digital i l'’expedient, perquè així eixe representant puga accedir, en tot moment, a la seua inscripció registral i al seu contingut.

Per a establir la nova connexió cal conéixer el número de LOCALITZADOR de la sol·licitud d’inscripció. Éste figura al peu del resguard de sol·licitud telemàtica.

Però si no en disposeu, el primer que heu de fer és sol·licitar-lo. Per a això empleneu els camps del formulari adjunt polseu enviar. En 24 hores rebreu en l'’adreça de correu que hàgeu designat el vostre número de localitzador.

No oblideu emplenar tots els camps. És una mesura de seguretat pel vostre propi interés, ja que el localitzador només es pot facilitar a l’empresa interessada. Si les dades que hi heu introduït no coincidixen amb les que figuren en les oficines del registre, no se vos facilitarà la informació. Si no podeu emplenar tots els camps, poseu-vos en contacte amb l’oficina del Registre corresponent al vostre domicili social.

Accés al formulari de sol·licitud de número de localitzador

Una vegada conegueu el vostre número de localitzador, haureu de fer els passos següents:

1.- Prepareu el vostre ordinador amb els certificats i connectors necessaris:

A part dels requisits tècnics del vostre ordinador (vegeu requisits tècnics) cal tindre instal·lat:

  • Un certificat digital de persona física reconegut per la plataforma @firma ( vegeu relació)
  • El certificat del servidor del REA
  • El plugin de java

En l'apartat CERTIFICATS DIGITALS, de l'entrada "preguntes freqüents ", trobareu les respostes a les qüestions més significatives que es plantegen sobre els certificats i el Registre.

Possibles problemes:

2.- Registreu-vos com a usuari del REA.

Instruccions per a registrar-se com a usuari en el R.E.A

3.- Ara ja podeu connectar-vos al vostre expedient

Instruccions per a connectar-se a l’'expedient

4.- Recordeu que és obligatori tindre designat un compte de correu electrònic a efectes de notificacions. La designació d’un nou compte de correu s'’ha de fer mitjançant el procediment de variació de dades.

Instruccions per a la variació de dades