Nota de premsa

El SERVEF rep el Premi CNIS 2016 a la millor Gestió de Xarxes Socials

03/03/2016
El SERVEF rep el Premi CNIS 2016 a la millor Gestió de Xarxes Socials

El Servici Valencià d'Ocupació i Formació (SERVEF) ha sigut premiat durant el transcurs del Congrés Nacional d'Innovació i Serveis Públics (CNIS) que s'ha fet a Madrid els dies 2 i 3 març.

El congrés té com a objectiu donar a conéixer aquells projectes, iniciatives i propostes noves posades en marxa en matèria d'innovació, administració electrònica, tecnologies, normatives i nous serveis públics.

Més de 1000 persones procedents de 250 Administracions públiques de tota Espanya s'han donat cita en aquesta trobada, que enguany s'ha centrat en la "Transformació digital al servei de les persones", i que ha permés debatre sobre com cal gestionar la transformació digital en les Administracions públiques i com aplicar-hi solucions innovadores.

En el marc del congrés s'han lliurat dels Premis CNIS que reconeixen la labor que es realitza en diferents Administracions públiques. El SERVEF ha sigut premiat en la categoria de millor Gestió de Xarxes Socials, després d'haver sigut seleccionat entre més de 80 candidatures.

El SERVEF va posar en marxa al març de 2014 els comptes de Facebook, Twitter, LinkedIn i Youtube, els quals s'han convertit en un canal d'informació i comunicació amb els ciutadans. El jurat ha valorat especialment l'atenció que el SERVEF ofereix a través d'aquests perfils als ciutadans.

El reconeixement se suma al Premi Excel·lència Novagob 2015 que el SERVEF va rebre pel servei d'atenció al ciutadà a través del WhatsApp.

Fa dues setmanes el SERVEF va posar en marxa el blog del SERVEF, escrit per tècnics i orientadors del servei públic d'ocupació en què s'ofereix informació, consells i suggeriments sobre diferents aspectes relacionats amb la formació, l'ocupació i l'orientació.

Arxius relacionats