Visualització de contingut web

Empreses i professionals adherits

Perquè un conflicte de consum puga resoldre's per mitjà de l'arbitratge, l'empresa reclamada ha d'estar adherida al sistema arbitral, és a dir, haver comunicat expressament a la Junta Arbitral de Consum la seua decisió de sotmetre els seus conflictes a l'arbitratge.

No obstant això, s'ha de tindre en compte que encara que l'empresa estiga adherida, pot estar-ho per a tots els conflictes que sorgisquen entre les parts o únicament per a alguns, és a dir, amb oferta limitada. Però també podria donar-se el cas que l'empresa, malgrat no estar adherida, accepte l'arbitratge per a un cas concret.

Podrà reconéixer si una empresa està adherida si disposa del distintiu següent:  

  

distintitvo nuestra web_cst_2  

Si desitja conéixer quines empreses de la Comunitat Valenciana estan adherides a la Junta Arbitral de la Comunitat Valenciana o a la nacional punxe ací 

Per a més informació sobre un cas concret: 012 - 963 866 000

Documents asociats: Sol·licitud d'adhesió d'empreses o professionals al Sistema Arbitral de Consum.